Administratieve ondersteuning

  • Algemene administratieve ondersteuning
  • Financiële administratie:
    • opmaken en verzenden van offertes en verkoopfacturen
    • controle en verwerken aankoopfacturen
    • beheren van betalingen
  • Opvolging mailbox
  • Voorbereiding BTW-aangifte voor de boekhouder

Personeelszaken

  • Afhandeling maandelijkse payroll
  • Ondersteunen HR officer
  • Doorgeven prestaties uitzendkrachten aan interimkantoor
  • Beheren (bedrijfseigen) tijdsregistratiesysteem
  • Tijdelijke ondersteuning bij zwangerschapsverlof, ziekte, plots ontslag, …
  • Aanspreekpunt voor sociaal juridische en loontechnische vragen van de medewerkers
  • Berekenen van allerhande premies: vakantiegeld, eindejaarspremie, bonussen,…
  • Verzorgen HR rapportages
  • Ondersteunen HR manager bij diverse projecten
  • Begeleiding bij sociale inspectie
  • Internationale payroll
  • Beheer wagenpark (deel HR)

Ondersteuning nodig?
Neem dan snel contact op

Lot's connect - Charlotte Verdonschot
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.